Pár novinek v Ikea...

























8 komentářů:

  1. Včera večer jsem je také objevila a mnohdy ani nedýchala :o))
    Že by návrat k venkovskému stylu, já ho pamatuji z roku 2003-04 to už pomalu začal mizet :o(
    Moc zdravím Marionnetko a přeji super úlovky v Ikea :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky moc za info, Marionetko, doufám, že než se tam dostanu, něco na mě zbyde. Je to krása!!!!
    Přeju hezké jarní dny.
    Dana

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já určitě tenhle návrat vítám!!!!
    Ikea mám ráda a romantickou Ikea mám ještě raději!!!
    Bohužel to máme taky trošku z ruky,takže taky doufám,že na mě něco zbude.

    OdpovědětVymazat
  4. ZDRAVÍM MARIONET,DOUFÁM ZE VŠE V MODRÉM MÁTE DOMA!JE TO OKOUZLUJÍCÍ PROSTÝ STYL NIKDY NEVYCHÁZI Z MODY,Daja-duha.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,
    jsem ráda že jsi tu s dalším příspěvkem. Některé věci se mi moc líbí jen tak dál by mohli pokračovat:))
    Krásný večer vlaďka

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den, Marionnet. Znám Vaše krásné tvořeni už dlouho z picasa a teď jsem objevila i blogís s další nádherou.
    ...a novinky z Ikea jsou až k neuvěření, páč už jsem léta ze sortimentu zklamaná...možná dostaneme pár kousků novinek i do ostravské Ikea :o)
    Sluníčkové jaro Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Coze, to je Ikea???? Fakt?? Hned jdu na stranky...to je hezke!!! Okamzite jedu:)

    Krasny vikend, Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera,také miluji Ikeu!Michaela

    OdpovědětVymazat