Psaní...

Líbí se mi symboly písmen a čísel na věcech. Jak se tak ale rozhlížím po všech možných webech, někdy už přečíslováno, přenápisováno :). Stejně mě ale chuť si něco popsat neopustila a se slosováním sportky mě napadlo - popsat si vajíčka. Připomínají mi MATESa - pamatujete?
Nejdřív jsem si vytiskla text i číslice, přes kopírák jsem je obtáhla na vajíčka a bedýnky, vybarvila lihovkou a hotovo. Jen na bedýnkách jsem osmirkovala.

Pěkné březnové dny!











12 komentářů:

  1. V tvém podání neomrzí,jinak máš pravdu je toho všude už spousta...Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto s Tebou souhlasím, už je nějak přenápisováno. Ale ta Tvoje číslicová vajíčka jsou roztomilá.
    PS. Gratuluji k ocenění.
    Hezký den
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Marionet,moc hezký nápad z vajíčky-neotřelý český Mates,mám ho v živé paměti a od srdce blahopřeji k ocenění a také všem ostatním děvčatkům tvořilkám po Tvé pravici ....Daja

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé,to se mi líbí...super nápad!!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera, úžasný nápad a bezvadná realizace!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Marionetko, to je super! Bedýnky i vajíčka... ale ten věnec... parádní nápad a to malování... jsi moc šikovná a hlavně, máš ten... VKUS!!! ;-) pa R.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak toto je super napad, velmi sa mi to paci :) Pekny vikend prajem :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěně vypadají,hezkou neděli...

    OdpovědětVymazat
  9. Očíslovaná vajíčka jsou super nápad, vypadají moc hezky a zajímavě.
    Pěkný den,
    Pavla
    www.pavla-g.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Marionetko, váš nápad s "MATESovýma" vajíčkama mě fakt dostal, nádhera, skvělý nápad, děkuju moc za inspiraci :-) Marki

    OdpovědětVymazat