Mám slabost ...

...  pro staré smaltované cedulky a čísla. Dají se bezvadně kombinovat ať už s dřevem, kovem, pletivem, hliněnými nádobami nebo jen tak jako dekorace... Nejraději mám takové ty oprýskané,  trošku rezavé, na kterých je vidět zub času. A konečně jsem zkusila udělat poklop z pletiva, který mě lákal hodně dlouho.  Mám z něj opravdu radost!

Předcházelo mu přibližně toto:

"Uřízneš mi kousek toho pletiva, co máš v dílně?
Na co to potřebuješ?
Na poklop.
Ježíši na jakej poklop zase?
No, takovej krásnej, na dekoraci.
Proboha kam ho chceš dát?!
Do obýváku přece.
Tak to ani náhodou, jen přes mojí mrtvolu! Panebože z pletiva!!! To snad nemyslíš vážně!
Hm, tak nic, no.."

Zbytek pletiva jsem našla, umotala, postavila na stolek...

"No vidíš, jak se ti povedl.
Jenže bych ještě potřebovala nahoru nějakou krásnou úchytku, starou.
Zítra jedu do kovomatu, já se ti tam podívám."
:)
Úchytku měli  jenom tuto dřevěnou, ale bez ní to zkrátka není ono. 












Mějte krásné letní dny!


16 komentářů:

  1. :-D lámu se v pase... tak nějak to asi probíhá téměř v každé domácnosti. Já zase nikdy nezapomenu na manželovo "cožeeee?" když jsem mu oznámila, že bych chtěla vybourat příčky... ale dal to :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dáší, moc se ti to povedlo!!!! Hezké.
    Papa :-)
    Dana

    OdpovědětVymazat
  3. u nás nie.....keď som povedala, že náš nábytok z masívu urobený na mieru a iba morený, prebrúsim a namaľujem na bielo, iba mi pomohol odmontovať čo bolo treba a zmizol na týždeň na služobku... :))

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Marionetko, poklop je moc pěkný, hezky jsi ho umotala.
    Přesně nějak to probíhá i u nás, proto to vždy odložím(já říkám nechám uzrát) nakonec na to dojde. I když to nějaký čas trvá.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  5. Ach ten smalt,dýchají z něj staré časy. Poklop je originální! PS:Nejdřív civí, pak se diví:))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hobbylko, :)). Děkuji za návštěvu i pochvalu! Příjemné dny!

      Vymazat
  6. krásné..ze života...já to dnes po x letech dělám tak, že vyčíhám chvilku, kdy drahý odjede na celý den pryč a hurááá do dílny. Když přijede....tak ten moment překvapení miluji. Vždy dělá jako, to sis nemohla říci? (nemohla) :-) Nebyla by to moje práce a taková radost. Takže velmi rozumím...jen tak dál...Věrka

    OdpovědětVymazat
  7. Věrko, hlavně že si umíme poradit :DD. Pěkné léto!

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný poklop a hovory ze života :D Také když řeknu co kde kam, tak slyším..."já se z tebe zbláznim" a pak přijde a povídá.."no pěkné je to, šikulka" :D Tak jen tak dál, stále šikovné ruce a krásný den! .-)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný poklop a hovory ze života :D Také když řeknu co kde kam, tak slyším..."já se z tebe zbláznim" a pak přijde a povídá.."no pěkné je to, šikulka" :D Tak jen tak dál, stále šikovné ruce a krásný den! .-)

    OdpovědětVymazat