V letním

posezení.
Já vím, moc toho vidět není, ale nebojte, nafotím
(i když jej určitě znáte z předchozích příspěvků).




 Spíš jsem vám chtěla ukázat, jak krásně za tři týdny vyrostly bohyšky :).






Mějte pěkné dny!


10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Ilonko děkuji! U tebe je také hezky! Pěkné dny!

      Vymazat
  2. Bohyšky vyrostly pěkně, už se těším na další fotky! E.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. E., jsem ráda, že se líbí :) Pěkné dny!

      Vymazat
  3. Krásné jako vždy. Dýchá na mě ta pohoda. Moc se mi to líbí. Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to mě těší! K tobě ráda chodím! Pěkné dny i tobě!

      Vymazat
  4. Marionnetko,Tvé schody do nebe:-)znám a pořd se mi líbí,myslím,že máš nový špalek,korýtko a jistě nové kytky...vše se mi moc líbí!Dája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáji, vše je při starém, jen ty kytky jsou nové :) Měj se moc hezky!

      Vymazat
  5. Krásný rustikální styl :_)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teri, jsem ráda, že se líbí! Děkuji za návštěvu!

      Vymazat