Srdcová jablíčka


i s návodem na jejich pěstění.

Jednoduché a efektní, jen to chce vzpomenout včas  :)








Užívejte babí léto!




31 komentářů:

  1. Nádherné fotky! :)
    Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Super nápad....škoda, že nemám zahradu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, děkuji moc! Krásné dny babího léta!

      Vymazat
  3. Marionnetko,krásné jablíčka,radost pohledět....letos jsem měla mizernou úrodu tak by nebylo kam lepit,snad příští rok!Soused dává na hrušku sklenici a vyroste mu v ní hruštička.Do sklenice pak leje vypálenou hruškovici....inu lidé jsou šikovní,ale dá to práci...Dája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáji, a já si říkala, jakpak se to jen dělá, a ejhle :) Zase jsem o něco chytřejší :) Moc děkuji!

      Vymazat
  4. Jééé, ta jsou krásná! Když nezapomenu, zkusím. E.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ono jde hlavně o to vzpomenout :)) Třebazavázat uzel na kapesníku a je to :)

      Vymazat
  5. Marionnetko, to je nádherný nápad ... letos nám jabloně odpočívaly ... tak příští rok musím vzpomenout ... to bude paráda !
    Hezké dny přeju. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak schválně .. :) Ať se podaří přeji!

      Vymazat
  6. Tak to je moc pěkný a milý. Pěkný víkend. Slávka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slávi, viďže :) I tobě příjemné dny!

      Vymazat
  7. Super nápad! Čím srdíčka na jablíčka lepíte?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakoukoli samolepkou, já měla zbytky tabulové samolepící folie. :)

      Vymazat
  8. Moc krásné, bezva nápad. Ivana

    OdpovědětVymazat
  9. super, viděla jsem už i s vánočními motivy na vánoční stůl, taky byly pěkné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by mě nenapadlo! Díky za další inspiraci!

      Vymazat
  10. Skvělý nápad, bomba..Krásně to vypadá, byl by to super dárek..Díky za inspiraci..Ilča

    OdpovědětVymazat
  11. a v jakém čase to tam nalepíte,asi?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když už jsou velká, ale ještě zelená - červenec až srpen, podle jablíček.

      Vymazat
  12. Ahoj Marionetko, jablíčka vypadají parádně. Tenhle nápad jsem kdysi viděla v nějakém časopisu, ale vždy zapomenu vyzkoušet.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, já jsem také měla v plánu už dávno, ale teprve letos jsem vzpomněla :) Prima dny!

      Vymazat
  13. Odpovědi
    1. Dani, to jsem ráda, že se líbí! Mě se zase líbí ta krásná slovenština :)

      Vymazat
  14. Ahoj Marionetko máš krásná a sladká jablíčka. Hezký nápad. Iva

    OdpovědětVymazat
  15. Krásný nápad...našla jsem při moštování jedno jablko s vyšisovanými proužky z bedýnky... nápad se srdíčky šířím dál...pa Vokopka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vokopko, děkuji za pochvalu :) Pěkné dny!

      Vymazat
  16. Hihi :-D Už jsem někde takové srdíčko viděla, ale takhle když je jich více pohromadě je to paráda ;-)

    OdpovědětVymazat