Květinové obaly..



Pravda, moc květin nemám.
Dům s okny na sever, celkem tma, a navíc pantátova záliba v teple (kdy horkem se nedaří ani sukulentům!!!) jim nedá moc dlouhou šanci.


Obaly ikeácké - mám několik let, jsou vděčné a neutrální



Obaly ruličkové - je to už dobrých pár let, kdy jsem podlehla pletení z papíru, a stále zatím drží




Obaly kuchyňské - mísa na těsto, občas i starý sádelňák



Obal pufový od Andulky - tady  a tady.


Obal Baťový - nejdřív jsem si v papírové tašce donesla boty, pak se v ní sušilo staré pečivo (ani netušíte, jaký to vždy byl rychlý proces díky pantátově zálibě)



Květinám to sluší v ledasčem. 
Ale to my přece dobře víme, že? :)

Mějte krásný zbytek dne i posledního zimního víkendu!



8 komentářů:

  1. Ano, moc to kytkám u Tebe sluší!
    Hezkou neděli!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší! Hlavně aby holky vydržely! Hani i Tobě krásné dny! Teď už jarní!

      Vymazat
  2. Že já jsem vyhazovala ty papírové tašky! Teď už vím, co s nima dál. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Andrejko, schovávat, nevyhazovat, všechno se hodí :)) Pěkné dny!

    OdpovědětVymazat
  4. Na to že sa kvetinám u Vás nedarí, máš ich pekné a tie obaly.....? Ja by som asi sáhla po tom keramickom bielom. U nás manžel málo kúri a normálne na chodbe, kde sa im len tam darilo, pomrzli. Príjemný deň

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ati, oni jsou pěkné tak jednu sezonu a musím obměnit. Ještě že jsem pantátu naučila, že mi větší radost udělají květiny tyto než řezané :) Krásné jaro!

      Vymazat