Drobnokvěté macešky


jsem koupila před dvěma lety. Vysemenily se mi do vaničky s bohyškama a loni jsem semínka trousila do záhonku s levandulí a netřesky. Pár jich začalo kvést a některé z nich jsem přesadila do starého nočníku.
Jinak zatím žádné kytky nemám.













Tady jsou loňské


 a předloňské.



Mějte prima dny!


12 komentářů:

  1. Krásně je u vás! Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Pohlazení po duši jsou Tvoje fotečky.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky....takové pohlazení po duši.
    Pěkný den, Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mám ráda macešky. Moc hezké! Krásný den!
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. já mám tyhle drobnokvěté nejraději ♥ ... krásné jaro!! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, jsou taky jedním z mých top! I tobě krásné jarní dny!
      P.S. Je prima, že dál maluješ..;)

      Vymazat
  6. Krásné macešky a ještě krásnější nádoby, nočník je úžasný! Krásný jarní večer. ZaZa

    OdpovědětVymazat