Za stodolou

máme několik ovocných stromů. 
Ještě poslední jabloň čeká na očesání..













Krásné podzimní dny!


12 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Ilon, viď! Nějak se jablíčkům v suchém létě zadařilo. Prima dny!

      Vymazat
  2. To je úroda ! Krásný podzim. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, náramná.. Jen nevíme, co s ní :) Krásné dny i tobě!

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Peti, přejablíčkováno ;). Já to fotila hlavně kvůli té krásné barvě. Měj se fajn!

      Vymazat
  4. To je nádherná úroda a krásné fotky. Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slunečnice, za fotky moc děkujuu, s úrodou si musíme nějak poradit ;) . I tobě pěkné dny!

      Vymazat
  5. Nádherné. Tak to je sen. Třeba se mi někdy taky splní. Posílám k vám moc pozdravů Marionnetko. Stáňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, já když vidím vaší zahradu - kam se hrabu :). I já moc zdravím!

      Vymazat
  6. No tedy, máte snad ještě větší úrodu než my. A to jsem si říkala, co s tolika jablky budu dělat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, rozdáváme, a i tak je jich pořád hodně ;) P.S. Hnětýnky dělávala moje babička, pocházela ze Šumavy
      a vykrajovátka si hlídám jako jeden z pokladů.. Prima dny!

      Vymazat