Den před Květnou nedělí..


se v našem kostele konal tradiční koncert, tentokrát zpíval Žatecký příležitostní sbor. Moc krásně, klobouk dolů!

A já zdobila.
Modré kraslice už znáte, zkusila jsem i červené. Madeirové a voskované jsem dělala před pár lety. 

Napučené větvičky trnek, narašené borůvčí, modřence, mech, tulipány..























Krásný velikonoční týden!


24 komentářů:

  1. Marionetko, moc krásně nazdobený kostel. A Tvé kraslice jsou nádherné, obdivuji.
    Přeji krásný večer. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné to máte! Vy jste tak šikovná! Andy

    OdpovědětVymazat
  3. No krása. Kraslice - to je prostě skvost!!!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Marionetko, nádherně tvoříš a koncerty v kostele miluju. Měj hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slunečnice, děkujuuu! V kostele zní hudba úplně jinak, viď ;) Pěkné dny!

      Vymazat
  5. Marionetko, nádherně jsi vyzdobila kostel!!! Tvé kraslice jsou překrásné, klobouk dolů!
    Měj se krásně a přeji pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, tolik chvály... Moc děkujuu a přeju i tobě krásné dny!

      Vymazat
  6. Tak jsem se kochala,až mi utekla rajská omáčka z hrnce��Nádhera,jako vždycky��Klára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klári, doufám, že jste kvůli mě nebyly bez oběda :)). Moc děkuju!!

      Vymazat
  7. Nádhera!!!A ta květinová výzdoba.....
    I.N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I.N., moc děkujuu za návštěvu i slova! Pěkné příští dny!

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Kejt, také děkuju za pochvalu! P.S: Bílé fialky jsem vídávala jako dítě (a že už je to let), ale vzácně ;). Pěkné dny!

      Vymazat
  9. Nádhernou výzdobu v kostele jsi Marionneto vytvořila :-)

    OdpovědětVymazat
  10. To je krásy! To všechno vy? Kraslice zdobené, madeirové, voskované.. Jste šikulka a máte zlaté ruce! Moc děkuji za zprostředkování! Ela

    OdpovědětVymazat
  11. Co na to říct.....úchvatné,nechápu....květinová výzdoba taky nádherná.Vaše ruce pozlatit:)
    Krásné dny přeji.
    Irena

    OdpovědětVymazat