Kominíčci..

..pamatuji je z dětství.
Rostly na každém rohu a trhala jsem je mamince do vázy.
Dlouho jsem na ně nenarazila, až na nedaleké pouti byly u jednoho stánku jako dekorace.
Nedávno jsem zjistila, že kousíček od místa, kde pracuji, jich je plná louka. 
To bylo radosti!










Prima víkend!


16 komentářů:

  1. To je krásné, ani nevím, jestli tohle vůbec znám. Mám pocit, že kominíčky jsem nikdy neviděla. Měj pěknou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slunečnice, děkujuuu! Správně se to jmenuje Krkavec toten, ale "kominíček" se mi líbí víc ;). Měj se fajn!

      Vymazat
  2. krásné,ani mě nikdy nenapadlo utrhnou je do vázy..musím to napravit...hezké dny Sv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Swetlo, když je předtím usušíš, vydrží ;). Pěkné dny i tobě!

      Vymazat
  3. Ano,ano - pamatuji se na ně. Na kominíčky. Musím se po nich poohlédnout, taky by se mi líbily usušené do džbánu.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to jsou vzpomínky, viď.. To jsem zvědavá, jestli kolem tebe rostou ;) Hezké dny i tobě!

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Ilon, viď.. Právě proto tak jsou ;) Měj se krásně!

      Vymazat
  5. Krásné. Taky jsem je jako malá často trhala. Rostly na louce u rybníka, kde jsme měli chatu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, jéé, nejsem sama, kdo pamatuje z dětství: To mám radost! Prima dny!

      Vymazat
  6. Krásná dekorace a ve vázách na okně jim to moc sluší.
    Měj prima dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, moc děkujuuu! Snad brzy nevyblednou od sluníčka ;) I tobě fajn dny!

      Vymazat
  7. Krása, kytka našeho dětství, bývaly jich plné louky. Ale jsou ještě místa, kde vydržely do dnes. Dokonalost v jednoduchosti...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, mě překvapilo, že rostou v našem kraji opravdu jen výjimečně.. Měj se krásně a děkujuu!

      Vymazat
  8. Marionetko, pamatuji si je od dětství, babička je sušila na hambálku a pak jimi zdobila, ale říkáme jim otavy, jsou krásné a k podzimu patří, též už zdobí chaloupku :) Maryša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maryško, další duše s nostalgií a vzpomínkami.. Moooc děkuji! Příjemné stále letní dny!

      Vymazat