Když nevím, co do nádob,


šoupnu tam netřesky.






I když naše krasava si občas nějaký vypůjčí a já je potom sbírám po celé zahradě ;)
Mějte pěkné dny!


7 komentářů:

  1. Netřesky nikdy nezklamou - s minimem práce i vláhy dají velkou radost a krásně kvetou. Také je mám ráda. Hodně pohody.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké ráno,ty netřesky ale vypadají úžasně a máte to nádherný ! Moc hezkou neděli přeju.

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím Marionnetko, myslela jsem, že si s blogem skončila po jedné nemilé návštěvě. Já jsem blog přerušila asi na šest týdnů, pak mi začal scházet. Doufám, že se máš jen fanfárově v tomto krásném a teplém měsíci září. Uška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. AhooojUši, kdepak, neskončila, jen se peru s novým nastavením blogeru. O skončení blogu vím, bylo mi to líto, psala jsem ti, ale příspěvky mi to nechtělo zveřejnit. A jsem moc ráda, že ti tvůj blog začal chybět. I tobě krásné a klidné dny! Moc zdravím!!

      Vymazat
  4. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    OdpovědětVymazat