Soutěž - vyhodnocení



Milé dámy, slečny, dívky, ženy... a bráško ( o tobě bude speciální vydání :) :) !

Velice si cením Vašich návštěv a dovolte, abych tlumočila slova maminky:
"Moc mne potěšil Váš zájem a věřte mi, že kdybych mohla, podaruji každou z Vás za ta krásná slova, při kterých jsem nejednou byla dojatá. V dnešním světě plném shonu, spěchu, hledání všeho možného, jen ne sebe, jsem našla lidi, kteří umí vytvořit nádherné věci, ale i umí dát především radost druhým!!!"



Dnešní soutěž, kdy jednu z Vás vylosoval můj 23letý syn a když vybíral jednu z ruliček, ptal se - Prosím tě mami, co ti zase cvoká ( netušil vůbec, o co jde a už vůbec ne, že o tak důležitou věc :) :)

...vyhrává......

JITKA
Ale pozor, Jitušky jste dvě,
tak tedy:





Velice gratuluji a prosím Jitko ( http://myhome-interiors-garden.blogspot.com/), aby ses mi ozvala na mail: marionneta@seznam.cz i s adresou.

Těším se z Vás všech, není v mých silách odpovídat jednotlivě, ale věřte, že i vy mi dáváte radost, potěšení, sílu,... nejen mě.


Pěkné podzimní dny!
Marionneta

8 komentářů:

  1. Ej, bistu, Jitus som sa nevolala ani za slobodna:) takze vyherkyni velmi srdecne blahozelam, je to nadherna vyhra.
    A marionetka, bol to vynikajuci napad spojit sutaz s vyznaniami pre mamu, dnes su taketo slova naozaj vynimkou, ale o to viac potesia:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  2. Výherkyni s celého srdce blahopřeji k nádherné výhře.Marionnetko zvu Tě na mé stránky.Čeká tam na Tebe překvapení...Pěkný večer Soňa

    OdpovědětVymazat
  3. Moc gratuluji výherkyni!!!!!! :o)))))))))))
    A pozdravuji maminku!!
    Bože-ta taška je přenádherná!!
    A tak mi nezbyde, než si na příští léto nějakou podobnou vyrobit!!!
    Krásný víkend
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji Jituško a závidím.Janinka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky Marionnetko!!!
    Tak já samozřejmě Jitce gratuluju k výhře a zároveň tu krásnou taštičku zááávidím.Asi mi taky nezbude nic jiného,než do tajů háčkování proniknout trošku víc.Marionnetko posílám pozdravení i tvé šikovné mamince.B

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Marionneto,chtela bych jeste jednou podekovat tobe i mamince za krasnou soutez a Jitce posilam moc gratulaci!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný večer, u mě na blogu je maličké ocenení :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Bylo by fajn kdyby se někdy časem soutěž opakovala. Zatím budu chodit soutěžit na https://anixa.cz/category/rubriky/souteze/ , ale pokud ještě nějakou soutěž časem přidáte, tak se moc ráda vrátím i sem. Třeba konečně i něco vyhraju ! :)

    OdpovědětVymazat