A zase židle...

Nedávno mi volal bráška, že našel na chatě nějakou starou židli, jestli jí nechci nebo jí má vyhodit. Už mě taky zná ...:) No neberte to!





... A tyhle mi dneska přivezl manžel :). Tři stejné jsou fischelky, u dvou dalších jsem štítek nenašla... To je radosti!







11 komentářů:

  1. Ahojky Marionnetko,

    židle jsou krásné, moc se mi líbí staré věci. Je hodně, že na Tebe myslí doma. Prostě pro jednoho starý krám, pro druhého drahokam.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. TO JSOU KRASAVICE. VŠECHNY. JÁ MÁM TAKY RÁDA STARÉ VĚCI, JSOU TO POKLADY VELKÉ.
    HEZKÝ DEN. BOHD

    OdpovědětVymazat
  3. Marionnetko,jsou krásné snad úplně všechny a určitě by je bylo škoda vyhodit.Přeju hezký den.B

    OdpovědětVymazat
  4. Jé ty jsou krásné,už se těším až je uvidím opravené. Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, to je paráda ! Starý židle, to je i moje vášeň, takže úplně chápu tvoje nadšení !!!!!!!
    takže oživuj, už se těším na výsledek
    jaromila

    OdpovědětVymazat
  6. Marionnetko, musím to bohužel vzít rychle - blahopřeju vítězce, moc gratuluju k oceněním, dobře vím, jaká to je radost a židle, ty jen v dobrém závidím :o)
    Krásný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Marionnetko, židličky jsou moc pěkné, ale ještě víc se těším na tvůj "renovační zásah".
    příjemnou práci ... a hezký den Věrka

    OdpovědětVymazat
  8. Marionnetko, jsou to úžasné poklady.Takové mám také moc ráda.Židličky jsou v dobrých rukách, takže budou v plné kráse sloužit dále. Pěkný večer, Soňa

    OdpovědětVymazat
  9. ...no, nechám se inspirovat... Taky mám 4 kousky starých židlí ve sklepě... Už skoro dvakrát či třikrát skončily u popelnice. Není to nic starožitného... Stáří asi 40 let, takové obyč nábytkové židle... Ale je to dřevo... Konstrukce naprosto v pořádku, a že bylo na nich nasezono... Prostě žádné třasořitky! Tak jsem se rozhodla je prozatím ponechat a zkusit je uvést do života...
    Jinak jsi opravdu šikovná, moc oceňuji lidi, kteří umí něco vytvořit, vlastníma rukama...

    OdpovědětVymazat
  10. Marionetto,moc se mi Tvůj blog líbí,ráda čtu i komentáře,jsou moc zajímavé,dáváš mnoha návštěvníkům inspiraci,vůně starého dřeva ,posezení na něm,přemýšlet, kdopak asi jí používal přede mnou,jaký to byl člověk.A pak již zbývá pouze snít. Hedvika

    OdpovědětVymazat
  11. Marionetko, srdéčko se směje nad tou krásou s příběhy co by jistě mohly tyto židle vyprávět, moc se těším na Tvůj rukopis po renovaci...
    Máš nádherný blog a vše co tvoříš děláš s láskou a radostí pro věc.. prosím přijmi u mě na blogu ocenění...

    krásné dny

    OdpovědětVymazat