Už dlouho

jsem nevložila nic z domu. 
Žádné změny, jen občas prohodím pár dekorací.


Stará pelesť z postýlky stále slouží na utěrky, nemůžu si jí vynachválit.


Společnost jí dělá andělka od Ajky




Ve starém rámu visí vypichovaný věneček a dole krásná kachle od Andulky manžela. Psala jsem o něm TADY





A ještě další kachle spolu se starými madonkami.


Užívejte krásné dny s letním příslibem!


14 komentářů:

  1. Rada k Vám nakúkam ...u Vás majú veci takú pôvabnú celistvosť...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, to mě moc těší!!! Pěkné dny!

      Vymazat
  2. Krásné dekorace, obzvláště ten stojan na utěrky. Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, dekorace obměňuji, stojan je stálice a doufám, že ještě dlouho bude :) Pěkné dny!

      Vymazat
  3. Krásné detaily i nápady, moc hezké bydlení! E.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. E., to jsem ráda, že se líbí nejen mě :) Také pěkné dny!

      Vymazat
  4. Milá Marionnetko, vždycky mě tvůj příspěvek potěší, takže se kochám a raduji :-). Máš moc krásné bydlení doma i venku, na zahradě. To vaše letní posezení fakt nemá chybu! Měj klidné a pohodové dny, HanaL.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. HanaLko, ono na fotce to vždycinky vypadá lépe, než ve skutečnosti, tedy alespoň mě se zdá. Ale jsem moc ráda, že se ti u nás líbí a klidně se někdy pozvi :). Můžeme posedět v posezení :))

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Ilonko, jsem ráda, že se ti líbí! Pěkný zbytek neděle!

      Vymazat
  6. Marionetko, nádherné fotečky. Máš to doma moc pěkné. Učarovaly mi madonky, kachle, svícny a housle.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji za chválu a jsem ráda, že se ti líbí stejné "nezbytnosti" :) Pěkné dny!

      Vymazat
  7. Marionetko, děkuji za vzpomínku a nádherné fotky. Opravdu vše je sladěné do posledního detailu. Přeji krásné dny. Ajka

    OdpovědětVymazat
  8. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

    OdpovědětVymazat