První vánoční

dárek. 
A to je většinou sháním na poslední chvíli, takže jsem v předstihu.

Skřítky Maileg mi ušila šikovná  AJKA.
 A já se rozmýšlím, jestli si je přece jen nenechám :)
 











Mějte pěkné dny!


20 komentářů:

  1. Marionnetko, jsou nádherní ..... chápu tvé dilema ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi, já se taky chápu, a právě proto ... :) Měj se prima Marki a gratulace k výhře!

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. No, leda napsat na Svět bublinek :) Ajka je moc šikovná a vstřícná..

      Vymazat
  3. Nádherná práce!!!!!!Taky bych váhala...Ilča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilon, viď ... To mám o čem přemýšlet :D

      Vymazat
  4. Marionetko, skřítkové jsou nádherní!!!
    Ajka je velmi šikovná. Já své skřítky mám a už se těším jestli se budou líbit vnučce.
    Měj se krásně a přeji prima víkend. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, určitě budou! Máš se na co těšit :) Měj i ty krésné a pohodové dny!

      Vymazat
  5. Jsou parádní!Skřítky mám moc ráda.-)Hezké dny Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, moc děkuji, tedy chvála patří Ajce..:). Měj i ty pěkné dny!

      Vymazat
  6. Marionnetko,nevím ,ale na dálku cítím ,že patří k Tebe...nějak MOC Ti tam sedí:-)možná ti další budou jiní.....Dája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáji, pokušitelko, neříkej dvakrát :)))).. Měj se krásně!!!

      Vymazat
  7. Nádherný dárek. Taky bych asi váhala. Hezké podzimní dny. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slunečnice, moje řeč :). I tobě pěkné dny!

      Vymazat
  8. Krásní skřítkové, moc se ti povedli!! Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdí, pochvala patří hlavně Ajce :) Pěkné dny!

      Vymazat
  9. Nádhera. Tyhle skřítky bych tak chtěla umět.. Jsou úžasní a Ajka je moc šikovná. Ať se dáreček líbí (pokus si skřítky teda nenecháš, což bych úplně chápala.. :D :) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, děkuji za návštěvu i slova! Přeji prima tvořivé dny! Koukám, že stromečkování už začalo :)

      Vymazat
  10. Tak takové nádherné skřítky bych si nechala.A polštářek z Ikea Winter kolekce je nádherný,vím,že až tam o víkendu pojedu,že už nebude.
    Krásné fotky opravdu.
    Přeji prima večer.
    Renča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skřítkům bych to asi neudělala, mají svůj nový byt a Winter jsem ulovila hned v začátcích, když aranžovali :)
      A děkuji za fotky a nápodobně!!!

      Vymazat