Světla je u nás


... pramálo.

Dům s okny na sever, před okny lešení, sluníčko v těchto dnech tradičně skoupé a ještě k tomu hodina, co ubírá dennímu času.

Nedá se svítit, musíme svítit :)
 


V lucernách ledkabel s mini světýlky na baterie ( pro mě objev roku :o)) )
a v domečku světelný řetěz na stromeček, zakrytý pečícím papírem, co zjemňuje.






Mějte prosvětlené dny!


26 komentářů:

  1. To je krásný domeček ten velký :-) Ten by se mi taky hodil....Ilča

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím, ten velký dům vypadá na okně naprosto parádně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, také se mi líbí :) Měj se hezky!

      Vymazat
  3. Krásné svícení....i mě se moc líbí veliký domeček.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, to jsem ráda :) Zdravím s přáním pěkných dní!

      Vymazat
  4. Nádherná světýlka.Domečky jsou prostě nej!:-)Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, moje řeč, na domečky nedám dopustit :) Prima dny!

      Vymazat
  5. Svícení není nikdy dost.. Krásné! Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renat, to je pravda :) Děkuji a zdravím!

      Vymazat
  6. Krásná světýlka! Nádherné romantické fotky :) Pěkný den, M.

    OdpovědětVymazat
  7. Marionetko, nádherné domečky i světýlka. Na okně vypadají fantasticky.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, to jsem ráda, že se líbí :) I ty měj krásné dny!

      Vymazat
  8. Jééééé, ty domečky jsou fantastické! Moc hezké. Zdraví ZUZU.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ZUZU, to mě těší :) Děkuju za návštěvu! Pěkné dny!

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Cácorko, děkuji za chválu i radost, že se líbí nejen mě :) Prima dny!

      Vymazat
  10. Miluju různý domečky jako dekorace... a taky nám doma svítěj... moc pěkný :o)
    Hřejivé dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, domečky jsou nenahraditelné.. Mějte se prima i v nástupu sv. Marina :)

      Vymazat
  11. Tak to je nadherna inspirace, uzasna atmosfera pomoci prima vychytavek:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, to mě těší! Jak návštěva tak slova! Prima dny!

      Vymazat
  12. Překrásná světýlka jsi šikula a máš překrásný blog Zdraví Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to mám radost, že jsi zavítala :) Taky zdravím!

      Vymazat
  13. Mám ráda domečky, je s nimi pěkná atmosféra. Moc pěkně si svítíš po večerech Maryša :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maryško, domečků naní nikdy dost. Děkuji za chválu! Pěkné dny!

      Vymazat