Betlémy, kam se podíváš...



V městečku přes kopec mají školu. V té škole úžasnou paní ředitelku, která sbírá betlémy. 
 Má jich kolem dvou set. Keramické, papírové, dřevěné, skořápkové, plstěné...

Dnes jsem měla možnost podívat se na výstavu, kterou pořádá každým rokem v období adventu a oči mi jen přecházely.

Tak jen zlomek pro vás :)


































Nejvíc mě dostal betlém vyřezávaný.
Dvorní pan řezbář jí každý rok vyřeže další a další figurky.
Nechybí zedníci, pekaři, staročeská zabíjačka, muzikanti, medvědář, pradlena... včetně celé rodiny p. ředitelky. Ta sedí za rodinným stolem :)







Krásnou druhou adventní neděli, druhý adventní týden!


20 komentářů:

  1. Nádherné betlémy. Díky za připomenutí, zapomněla jsem vytáhnout svůj malý.
    Krásné adventní dny. Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rijko, není zač :))) Určitě máš nazdobeno, jak tě znám :) Měj se krásně adventně!

      Vymazat
  2. Nádhera, hezky jsem se naladila, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káji, já taky, ale opravdu jen naladila. Skutek zatím utek :)

      Vymazat
  3. Moc pěkné betlémy, je dobré, když je paní učitelka vystavila Maryša :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maryško, viď. A ještě kdybys jí znala.. Měj se moc hezky!

      Vymazat
  4. Krásné betlémy. A ten vyřezávaný to je nádhera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slunečnice, a když jsem poslouchala ty příběhy, poznávala postavy.. Poklidné dny!

      Vymazat
  5. Tak to je krása, pohlazení po duši.
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moje řeč! A naživo, to je balzám.. Měj se krásně adventně!

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Slávi, I Tobě pohodové a klidné adventní dny! Ráda Tě vidím..:)

      Vymazat
  7. Marionetko, tak to je nádhera!!! Ten vyřezávaný je opravdu suprový.
    Měj se krásně a přeji pěkný advent. Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, moc mě těší, že to takhle vnímáš! I Tobě přeji krásný advent.. !

    OdpovědětVymazat
  9. Merionnetko, to je krásné pokoukání. Vyřezávaný je nádherný, ale znáš mě. Já bych si vybrala keramický, dvě spící ovečky, dvě postavičky, ve tvářích pohodu a spokojenost. Ten tiše závidím :-) Přeji aby předvánoční shon u Vás byl co nejklidnější :-) Uška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uši, přesně ten by mi k Tobě pasoval :). I Vám poklidné a pohodové dny!

      Vymazat
  10. Marionnetko to je nádhera. Betlémy mám také moc ráda, moc jsem se tvoji procházkou po výstavě potěšila. Iva

    OdpovědětVymazat
  11. Moc krásné,všechny jsou dělané s láskou a tak to má být !Odrazí se to v díle...tak pohodu a klid do dalších adventních dnů....Dája

    OdpovědětVymazat