Svícnujeme a také darujeme..


.. jen tak, pro radost :)
Tedy ne já, ale pantáta. 
 

Už loni jsem TADY vkládala příspěvek o svícnech, které dělá. 

A tady je dnešní rozhovor:

"Máš nějaký svícen navíc?"
"Jo, jo, proč?"
"No, dala bych na blog a udělali bysme někomu jen tak radost.."
 "A to mě budeš fotit ?!?!?!?!..."
"Néé, neboj, jenom ty svícny :) . Jaký že si můžu vybrat?"
"Který chceš, jen né ty čtyři kulatý na špalku." 
(mmch. ten nemám ani já )

Takže tolik informace pro vás.

Pokud byste chtěli mít jeden svícen podle vašeho přání, třeba na jednu svíčku..,


nebo půlkuláč na čtyři svíčky s kůrou či bez kůry..,






nebo kuláč na čtyři svíčky, jen dole ohoblovaný, s kůrou nebo bez...


..napište do středy 14.12. Napište prostě něco jen tak pro radost.

Pantáta prý vybere (sice netuším, podle jakého klíče, ale nechávám to na něm). A já se budu snažit do konce příštího týdne poslat.

Jen musím upozornit, že svíčky nejsou klasické čajovky, ale mají průměr 5,7mm. Ale vejdou se tam  špalíčkové (no, snad mi rozumíte).

Krásný třetí adventní víkend!


84 komentářů:

  1. Jé, tak svícny jsou opravdu nádherné a ten s kůrou na 4 svíčky by se u nás celoročně měl jako v bavlnce. Krásné a pohodové svátky Vám všem pa pa Zuzka morkusovic

    OdpovědětVymazat
  2. Jeeeee sice ty na spalku jsou boží, ale do s kůrou se taky povedly :-)....vůně lesa by byla celý rok se mnou :-)...lesY mi tu i nás děsně chybí :-(...krásný advent :-) celé vaši úžasné rodince :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jeeeee sice ty na spalku jsou boží, ale do s kůrou se taky povedly :-)....vůně lesa by byla celý rok se mnou :-)...lesY mi tu i nás děsně chybí :-(...krásný advent :-) celé vaši úžasné rodince :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý večer, Marionnetko. Svícny jsou nádherné (už loni jsem je na Vašem blogu obdivovala) a pantáta je moc šikovný :-) Já se dřevem nikdy nepracovala, takže fakt obdivuji všechny, kdo vyrábějí takové parádní věci. Ty Vaše obrázky na prkýnkách jsou také kouzelné - navozují pocit pohody a radosti. Přeji krásné zbývající adventní týdny i Vánoce. Kdyby si náhodou svícen vybral za majitelku mne, tak prosím na čtyři svíčky se světlou kůrou.
    Broňa, broscho@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Svícny jsou moc hezké, přírodní. Pantáta je velice šikovný, no a vyfotit se mohl nechat, určitě by jsme ho taky pochválily.:))

    OdpovědětVymazat
  6. Všechny jsou naprosto úžasný! Sama bych nevěděla, který si vybrat.
    Jen ať se pantátovi daří taková nádhera i nadále.
    Přeji hezký adventní čas.
    j.jersakova@seznam.cz
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Marionnetko, všechny svícny jsou nádherné, ale nejblíže srdíčku jsou ty s kůrou, ty jsem u Tebe obdivovala už loni, ovšem ten kuláč s kůrou je famózní, máš moc šikovného pantátu, dělá moc krásné kousky , pěkný třetí advent přeje Maryša hlouskovipv@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Svícínky jsou nádherný a Pantáta šikula.Krásný Advent a pohodové vánoční svátky.Radka

    OdpovědětVymazat
  9. Zdravím Pantátu a smekám ... Věrka

    OdpovědětVymazat
  10. Já úplně vidím dílnu svého dědečka - báječného člověka a úžasného truhláře, odkud také vycházely skvosty. Šikovné, zlaté ruce má Váš pantáta. Pokud bych mohla volit, moc se mi líbí půlkuláč s kůrou. Děkuji petula.tlusta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherná práce, v jednoduchosti je krása, ale věřím, že daly spoustu práce. Máte šikovného muže :-).
    Pokojný advent s krásným svícnem Vám, nebo možná i nám..../ petra228@seznam.cz /

    OdpovědětVymazat
  12. Já si o svícen nepíšu, dárek už jsem dostala. Chci i tady napsat, jak ohromně jste šikovní. Já bych nevěděla, který vybrat, všechny jsou úžasné! Přeji klid a pohodu a zdravím "přes kopec", H.

    OdpovědětVymazat
  13. Dáší, já svícen nechci, ale musím vás oba pochválit, vy jste tááák šikovnííííí!!! nádherné!!
    Klidné adventní dny :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Pobavilo me, jak se pantata vylekal, ze bys ho chtela vyfotit! :) Pekne dny a diky za moznost se zucastnit. Iveta
    iveta-kostalova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Marionnetko, dřevo je krásný materiál.. pantáta je šikovný .. mně se líbí všechny, ale nejvíc asi ten na jednu svíčku..
    Přeju k Vám domů poklidný advent.
    jarka.smetanka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Dřevo a bílé svíčky jsou úžasná kombinace. Ráda na váš blog chodím, potěšit oko, duši, pokochat se. Pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  17. Všechny svícny jsou nádherné , pantáta je moc šikovný !!!! Krásný advent.
    jitka394@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. To je takova krasa, neni nadto, kdyz jsou sikvne ruce. Moji chlapi maji k drevu blizko,ale jak se rika :kovarova kobyla chodi bosa. Proto zkousim stesti u Vas :-)) Lucie luciepoulova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Ten dělá to a ten zas tohle... je úžasné, když dva lidé vytvářejí radost... Špalík ke špalíku, svíčka ke svíčce a vánoční pohoda může zůstat díky vám na pořád po celý rok...
    Krásné dny, nejen předvánoční. H.

    OdpovědětVymazat
  20. Krásná práce...Beru všechny...Krásnou třetí adventní neděli, už....ilona.precechtelova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Vzhledem k tomu, že bude vybírat pantáta:o), tak můj komentář bude věnován jemu:o)! Krásná práce, to je to čemu se říká zlaté české ručičky! A ať už svícen vyhraji, či nevyhraji, přeji Vám krásné a požehnané Vánoce a lásku a zdraví v novém roce! Inka

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj :) Svícny jsou opravdu nádherné! Opravdu smekám!! Chtěla bych je jako dárek pro maminku. Má moc ráda přírodní věci. :) Moc by ji to potěšilo! Krásné s požehnané Vánoce! :-) Sára :))
    sara@naiser.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Milý pantáto,
    já bych chtěla svícen na čtyři svíčky :)
    Káťa :)
    katerina@naiser.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Jéé, Marionetko ty jsou nádherné !!!
    Milý pantáto, jste velmi šikovný, máte zlaté ručičky. Práce se dřevem je pěkná, mám velmi ráda vůni dřeva.
    Svícny se mi líbí všechny, ale nejvíc asi ten na jednu svíčku.
    Mějte se krásně a přeji vám pěkný adventní čas. Jana

    OdpovědětVymazat
  25. Jééé, to je krásy! Zdravím pantátu :o)), panímámu samozřejmě taky a přeji radostné adventní dny! Danka
    dacelu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. svícny jsou krásné všechny, pokoušela jsem se sama vyrobit, ale nemám nářadí na vytvoření otvoru pro svíčky...miluji dřevo, chtěla bych být v příštím životě truhlářem...nejvíc se mi líbína čtyři svíčky se silnou kůrou Oli Ch.

    OdpovědětVymazat
  27. Marionettko, tvůj pantátínek je šikulínek, moc se mu svícny povedly, smekám před váma oběma, jak krásně se doplňujete. Krásné a mě osobně se líbí moc moc ty s kůrou, na čtyři svíčky. Přeji krásnou adnventní neděli a nádherné nadcházející svátky. Ajka

    OdpovědětVymazat
  28. Je úžasné, ak sa stretnú dvaja tvoriví ľudia. Nie len pre krásu, ktorú vytvárajú, ale aj preto, že skôr majú pochopenie a tolerovanie záujmov u toho druhého

    OdpovědětVymazat
  29. Moc krásné, tohle jsou Vánoce, dřevo a světýlka svíček. Můj děda by takový asi taky uměl, ale umřel, když jsem byla úplně malá. Zrovna nedávno jsem si byla prohlédnout domek, kde bydlel... Hezké Vánoce panu pántátovi,i vám...

    OdpovědětVymazat
  30. Posílám pozdravy k panlidem,velká krása vznikla pod rukama pantáty, příjemné adventní dny...

    OdpovědětVymazat
  31. Nedá se říct, který svícen je hezčí..Miluju všechny přírodní dekorace, asi je to i útěk od všech těch blýskavých věciček a toho kýče, který je všude kolem nás...Moc krásné to máte..Pokojné Vánoce všem..konecnamirka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. To je nádhera. Jeníčkovi se moc líbí ty 4 ks na špalku, to je skvost. Přejeme nádherný zbytek adventu a krásné pohodové vánoce.

    OdpovědětVymazat
  33. Všetky sú krásne, ak by sa usmialo štastie nechám na šikovnom pantátovi aj výber ...
    príjemné adventné dni ...Irena
    simkova.jana@atk.sk

    OdpovědětVymazat
  34. Marionnetko zdravím , také pantátu.
    Zkusím štěstí, ale vzhledem k počtu komentářů nevím , nevím... Všechny svícny jsou krásné.
    Můžu dotaz, kolik by stál ten --jen né ty čtyři kulatý na špalku :-)
    Vše nejlepší do nového roku. Vendy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 32. :) Vendy, netuším, to je pro radost, ne na prodej, tedy se omlouvám, jestli zklamu. Pěkné dny!

      Vymazat
  35. Co ještě dodat- krásná práce
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  36. Tak ty jsou parádní! Mě by se líbil na čtyři svíčky bez kůry :D . Pozdravuji pantátu má šikovné packy :). Andrea (andykl@gmal.com)

    OdpovědětVymazat
  37. Dobrý den,nádherné svícny-nejvíc se mi líbí tem půlkulatý s kůrou na čtyři svíčky,no a ten první čtyři kulatý na špalku je asi nej,nej.Pantáta je opravdu šikovný.
    Pěkný předvánoční čas.Lenka

    OdpovědětVymazat
  38. Zdravím pantátu - a že bych si jeden vyprosila :-))) Aby vzniklo něco krásného ze dřeva je potřeba šikovné ruce .... a to u vás je bohatě splněno!! Mějte pohodové dny ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  39. Zdravím :-), nádherná dekorace, obdivuji. Soutěže se nechci zúčastnit, protože se aspoň donutmí zase něco udělat, na co se už třetím rokem chysám. Dám šanci těm, co nemají možnost a poředem moc gratuluju, Kája.

    OdpovědětVymazat
  40. Krásný čas předvánoční,
    všechny vaše výrobky ze dřeva jsou kouzelné a k vánočním svátkům prostě patří. O to víc, když přinášejí i světlo.
    Pohodové dny přeje Zuzana D.

    OdpovědětVymazat
  41. Zdravím Marionnetko,moderní mluvou superdílo!!!Pantata je borec!Já tady jen v tichosti...Když se Jeníčkovi od Amálky tolik líbil......šťastnou ruku při losování!!!Dája.

    OdpovědětVymazat
  42. Hezký advent, svícny jsou moc pěkné,to dřevo jim dodá ten jedinečný punc. Jen tak dál. Přeji klidné svátky a hodného Ježíška.
    Hana

    OdpovědětVymazat