Zasázeno..



Věřím předpovědím a budu doufat, že mrazíky už nepřijdou.
Včera jsem vyndala muškáty do žulových koryt a dneska dosadila zbytek sazeniček.
Až vykvetou, budou v barvě trikolory, což nebyl záměr. Prostě se to tak nějak sešlo :)

 Keramické koule jsem si přivezla z Berouna, ještě nebyl čas je nasadit.




Glechomu mám ráda, dělá krásné převisy a dá se použít místo oregána.



Už léta se mi moc líbí bacopa. Jen se jí u mě nějak nelíbí, ale ještě jí dám letos šanci.


Bílé macešky, bacopa a bílé muškáty, aby trošku prosvětlily tmavší místo,
netřesky ve staré rezavé formě na bábovku,


a do starého nočníku nešlo vysadit nic jiného, přímo si o to říkal ;)



Muškáty by měly být červené, loňské jsem nestihla schovat před mrazy a tyto jsem kupovala už v únoru.


Vděčné bohyšky, za nimi modrý clematis.



A modrá levandule.



Možná jste se všimli, že na fotkách už nejsou schody. Dosloužily.
Tak jedna loňská vzpomínková.


Mějte krásný máj!





20 komentářů:

  1. tak jsem se pokochala a navnadila, protože zítra se na nájezd do zahradnictví chystám já :)
    schodů je škoda...:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, věřím, že nájezd byl úspěšný! O schodech ani nemluvím, ale nepřestanu se ohlížet po jiných. Nenápadně :)

      Vymazat
  2. Marionetko, nádherně jsem se pokochala.
    Vše máš hezky osázeno kytičkami, radost se podívat.
    já budu muset přidat, zatím mám jen dva květináče a jeden truhlík.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, copak osázeno, to by bylo, hlavně aby rostlo, jsem zvědavá za čas a dám raport. Také krásné dny!

      Vymazat
  3. Krásné!! Také jsem již neodolala a zasázela - jak do skleníku, tak na záhonky. Bohužel slimáci byli rychlejší a tak mi dost sazeniček okousali a obávám se, že z astřiček toho moc nezbylo. :/ Na balkon jsem již zavěsila truhlíky s muškáty, tak jsem zvědavá. Ještě musím vymyslet něco do oken - letos poprvé...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěstitelko, slimáci jsou potvory, co si budeme povídat ;) , proto co jde, dávám do nádob. Přeji, ať všechno jen kvete!

      Vymazat
  4. Marionetko, máte krásně osázeno. Bílou bacopu také sázím již několik let, někdy kvete bohatě a někdy je to bída.
    Schodů je škoda, jako dekorativní police byly nádherné.
    Přeji krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, děkuji! Věřím, že kdybych jí někde uloupila, pokvete jak o život, ale takhle.. uvidíme :D
      Příjemné dny přeji i já!
      P.S. Přikláním se k tykání ;)

      Vymazat
  5. Marionetko, schodů je škoda, měly své kouzlo, jinak kytičky máš pěkně rozmístěné, též miluji staré nádoby a poslední loňská specialita - disk auta, a levandulka v něm krásně roste :), bacopa se mnou též nechce nic mít, ale jsem neúnavná, ve středu půjdu na chaloupku též sázet, snad už mrazy nebudou, krásné dny Maryša :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maryško, mrazy už prostě přijít nesmí a hotovo dvacet ;) A pobavil mě ten disk :)) Měj se prima!

      Vymazat
  6. Krásné. Taky už mám částečně osázeno a doufám, že už to snad proboha nepomrzne. Už se konečně můžeme všichni kochat, tak ať už to vydrží. Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slunečnice, moje řeč, už je na čase ;) . Krásné dny také přeji!

      Vymazat
  7. Krasna kvitkova vyzdoba. Jeste jsem se k zadne nedostala, tak se koch a uzivam si to tasy :). Pohodove dny, Kaja.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káji, děkuji! I já musím moc pochválit domek pro hosty a že nestíháš se vůbec nedivím! Prima dny!

      Vymazat
  8. Nádhera! až to rozkvete,to bude krásné...
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, já doufám.. Děkuji za pochvalu i slova! Pěkné dny!

      Vymazat
  9. Je to krásné, když dokáže kvést pekáč, kastról i nočník...:-) Moc hezké to máš a ty keramické koule budou jako dekorace nádherné. Tak ať se daří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lado, nedám na tu starou krásnou "veteš" dopustit. Děkuji za chválu a nápodobně! Prima dny!

      Vymazat