Pidizáhonek


na zahradě se začíná rozrůstat.
I v nádobách to začíná vypadat k světu.



Levandule nasazuje poupata,
 



bylinka, která netuším, jak se jmenuje, ale voní trošku po meduňce, se v květináči čím dál víc rozpíná. Dostala jsem ji v malém kelímku, označeném jako "bylinka", nevíte, co by to mohlo být?



 Nejvíc je v těchto teplých dnech využívaná žulová "lavička". Hlavně v podvečer, když už je tady stín. Krásně hřeje.
Když jsme koupili dům a dělali jsme kolem domu za stodolou nové oplocení, pantáta ji našel zakopanou v zemi.  Je to část starého dveřního ostění.
Krása ručně opracovaná má své čestné místo ;).




Mějte prima nový týden!


32 komentářů:

  1. Teda,to je nádhera.Jeden pohled krásnější než druhý.A ta lavička a ty úžasné lucerny...reklama na letní pohodu.Mějte se krásně,letně.H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já zase obdivuju pažitkové pole! To jsem nikdy neviděla. Také krásné dny přeji!

      Vymazat
  2. Moc zdravím i tady. Je to prostě nádhera! HL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já když se kouknu k tobě, ani nedutám, jen tiše závidím ;) Zdravím také - do finiše!

      Vymazat
  3. Moc hezké.Přírodní, neokázalé, ale krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to mě moc těší, že se líbí nejen mě! Děkuji!

      Vymazat
  4. Léto, budiž pochváleno. Krásně to u vás kvete, moc hezké fotky.
    Přeji pohodový týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, já jen doufám, že květy pod mojí "péčí" vydrží co nejdéle ;). Prima dny!

      Vymazat
  5. Paráda všechno kolem... Při pohledu na to parádní žulové posezení jsem si vzpomněla na to, co se mi stalo před mnoha lety. Jako hodně mladá slečna jsem seděla v parném létě na podobném žulovém obrubníku, když kolem mne šel takový roztomilý stařeček. Zastavil se u mne, usmíval se a řekl: "Slečinku, nesedejte na tom kameni, bude vám kejchat..." :-) Dodnes si na to vzpomínám a občas to také říkám. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lado, :)), moudrá slova! Také přeji příjemné a krásné dny!

      Vymazat
  6. Moc krásně je u vás, a ty zahradní koule jsou nádherný. Ta bylinka mi připomíná mou saturejku. Měj se hezky. Slávka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slávi, děkuji! Puntíkaté jsou z Berouna, květinové z Obi. A dneska mi Andulka přinesla kousek saturejky, a byla jiná, lístečky i vůní. Pěkné dny i Tobě!

      Vymazat
  7. Krásná zákoutí a zátiší. Kochám se. Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slunečnice, převelice děkuji! Jsem ráda, že v kochání nejsem sama ;). Prima dny!

      Vymazat
  8. Tak to je krása, taká pohoda, ako by to bolo niekde pri mori, neviem snáť v Chorvátsku, Taliansku, a nakukla som cez plot do dvora. Všetko spolu tak pekne ladí. Pekný deň prajem Zita.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zito, to je milé! Moc děkuji s přáním pěkných příštích dní!

      Vymazat
  9. Dobrá den, listem mi bylinka nejvíce připomíná Oregáno ( dobromysl ), ráda ji používám na maso, jemně ho ovoní a ochutí, přeji pěkné dny Jiřina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, listem ano, vůní právě že vůbec. Oregáno znám a ráda ho používám. Ale když se nedopátrám, nevadí, hlavně že chutná ;) Děkuji za návštěvu a přeji také pěkné dny!

      Vymazat
  10. Z fotek cítím krásně, jak máte na zahrádce útulno. Budu ráda, když nakouknete na mou zahradu.
    Zdraví Michaela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michaelo, ono je útulno zatím jen u pidizáhonku ;) Děkuji za chválu! Já naopak obdivuji zahradu Vaší! Pěkné dny!

      Vymazat
  11. Krása krása krása.... nemám slov...achhh.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, Ajko, zdravím! A děkuji! U tebe nápodobně, domečky, andělíny, marmelády... Měj se krásně!

      Vymazat
  12. Krásná venkovská atmosféra. Jako ze žurnálu :-) Krásný den A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, je to fakt jen malý koutek. A když vidím tvojí zahradu, nechápu..;) Měj se fajn!

      Vymazat
  13. Bylinku bych tipovala na majoránku, obzvlášť když voní jako oregáno. Majoránka čerstvá voní a chutná intenzivněji a trochu jinak než sušená. Vytváří takové zelené kopečky, přezimuje mi venku na záhoně.
    Dagmar

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dagmar, ono to právě jako oregano nevoní, ale myslím, že jsem se dopátrala a podle zahradnictví to vypadá na mateřídoušku... Uvidím, až vykvete. Každopádně děkuji za slova a nakouknutí! Pěkné dny!

      Vymazat
  14. taky bych řekla, že je to mateřídouška nebo-li nějaký druh tymiánu. existuje jich velké množství.
    krásně je u vás. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, moc děkuji! Pozdravení s přáním krásných dní i u vás!

      Vymazat