Čárka, čárka..


 tečka, oblouček.. a puntík tam ;)

Dřevěné domečky nastříkané černou barvou ve spreji a domalované.





Z druhé strany



Fajnové dny!


46 komentářů:

  1. Nádhera -vypadají jako krajkové .

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je super originál. Nádherné!!! Opravdu jak kdyby na nich byla nalepená krajka!!!
    Danča

    OdpovědětVymazat
  3. Marionnetko, jsou kouzelné. Než jsem začala číst text, tak jsem si myslela, že je to krajka... a je, malovaná :-) Krásné dny A.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to chce opravdu hodně trpělivosti a dobrý zrak (popř. dobré brýle):)Klobouk dolů!!Krásné léto.
    Irena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko, brýle na blízko zatím nemám, ale budu muset popřemýšlet, chyb je tam hodně. Pěkné dny!

      Vymazat
  5. No to je krása! Obdivuji vaši trpělivost a přesnost, vypadá to nádherně! Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, děkuju, je to hlavně relax a počítání puntíků :). Prima dny!

      Vymazat
  6. Ty jsou tedy luxusní!! Tuhle techniku jsem před pár lety dělala na velikonoční vajíčka, ale na domečky by mne to nenapadlo. Opravdu povedené :)
    Přeji krásný den, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, já jsem dělala takhle kraslice letos a loni, domečky mě napadly před týdnem, kdy jsem potřebovala "vypnout". Krásné léto!

      Vymazat
  7. Wau, nádhera. Veľký obdiv! Každý príspevok prekvapí a poteší moju dušičku. Ďakujem. Ste super!!

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je tedy něco. Neokoukané, nápadité, nádherné!
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. To je krááása. Taky jsem myslela na první pohled, že jsou polepené krajkou. Můžete prozradit čím jste bílou malovala, je nějaká bílá držící tužka, pero? Děkuji, Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko děkuju! Buď gelové pero nebo lakový fix. Pěkné dny!

      Vymazat
  10. Smekám před tvojí trpělivostí! Kdo umí, ten umí...krása nesmírná!
    Pěkné letní dny!♥
    evice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evicečko, nesmekej, já bych zas nevyšila ani křížek.. :) Zdravím!

      Vymazat
    2. Lhát se nemá! :-)
      e.

      Vymazat
    3. Fakt! Já bych se do bavlnek zamotala ♥

      Vymazat
  11. Úžasné. Skvělý nápad! Měj se krásně, Ivana

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to nechápu, prostě nádhera! Pěkné letní dny přeji! Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuju, ale nic na tom fakt není, čárky, tečky..;) Prima dny!

      Vymazat
  13. Domečky se moc povedly, opravdu jako krajkové. Krásné léto! Renata

    OdpovědětVymazat
  14. Marionnetko ty jsi poklad. Domečky jako obháčkované. Jsem zvědavá kam ty svoje tečky ještě natečkuješ. Zatím to jsou obrazy, vajíčka, domky, co bude dál ??? Smekám klobouk. Uška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uši, to bych taky ráda věděla. Ale ono mě něco napadne, vždyť to znáš ;). Děkuju za chválu, se tu rdím.. Měj se fajn!

      Vymazat
  15. To je nádhera. Vypadají jako krajkové. Na první pohled jsem si myslela, že jsou obháčkované. To musela být piplačka, ale povedlo se.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  16. Jsou krásné a precizně provedené. Moc se ti povedly

    OdpovědětVymazat
  17. Úžasné domčeky! Som dosť trpezlivá, ale toto by som nedala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, já bych zas neměla trpělivost na nitě, jehly, špendlíky bavlnky... ;).
      Zdravím do daleka!

      Vymazat
    2. Moc děkujuu za chválu! Pěkné dny!

      Vymazat
  18. Cože?!?!? To jako vážně takovou krásu jde namalovat?Já myslela, že je to nalepená krajka...Tak tohle je tedy sen.Dokonalá práce, smekam, obdivuji, tleskám.

    OdpovědětVymazat