Před domem..



Hortenzie se letos předvedla, poprvé má tolik květů. A loni vysazené sazeničky levandule začaly krásně obrážet.



V posledních dnech je navštěvuje fešák otakárek. Ani nepamatuju, kdy jsem ho vlastně viděla.
Dneska mi i trochu "zapózoval" ;)







Prosluněné dny přeji!


14 komentářů:

  1. K nám také otakárek zavítal na levanduli. Fotky jsou krásné! Přeji i vám slunečné dny! Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Marionnetko, hortenzii máš nádhernou, tolik květů, to oči přecházejí. Otakárka u nás nevídáme. Levandule jsou plné včel, čmeláků a bělásků. Taky se na nich v pozdním odpoledni pohostí můry. Ale takového krasavce jsme tu ještě neměli.
    Měj se moc hezky, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti,děkuji! Jo jo, ti všichni jsou taky u nás jako doma, ale otakárek mile překvapil ;) I tobě prima dny!

      Vymazat
  3. Taky mi letos kvete hortenzie tak, jako nikdy- je doslova obsypaná květy a větvičky se pod tíhou sklánějí místy až k zemi.
    Otakárka jsem u nás zahlédla taky, ale víc se na levanduli třepetají bělásci.
    Hezkou neděli přeji!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to je podívaná, viď? Ať nám ještě chvíli vydrží! Hezké dny i tobě!

      Vymazat
  4. Krása! Povedené fotky. I u nás jsem otakárka zahlédla, ale jen tak neposedi. Pěknou neděli. Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Marionnetko, hortenzie je nádherná a levandulky budou rok od roku krásnější :-) Hezké letní dny A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, od takovýho zahradního majstrštyka mě pochvala moc těší!! Pozdravení!

      Vymazat
  6. To je nádhera. Letos jsem zabydlela tři hortenzie, tak jsem zvědavá, jak se mi s léty budou dařit, či ne. Ale doufám, že ano ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anet, mám ji asi 4 rokem a teprve letos takhle krásně rozkvetla. Na zimu přikryju chvojím, na jaře ostříhám suché květy, jinak žádnou zvláštní péči nemá. Ať se daří!

      Vymazat
  7. Tak to je nádhera! Kéž by se otakárek ukázal i u nás. Letos k nám moc druhů nelétá. I včeliček je nějak málo...
    Krásné dny přeji, pa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dý, třeba se ještě ukáže. Děkuji za chválu i zastavení! Krásné dny!

      Vymazat