Pomíjivý čas ...





6 komentářů:

  1. Tak tak. Nějak mi běží poslední dobou moc rychle. Potřebovala bych ho pozastavit nebo se odstěhovat na pár dní do lesa hlubokého. Nadechnout, popřemýšlet a pak se vrátit

    OdpovědětVymazat
  2. Na faře má všechno svůj čas ...klidný,tichý, přirozený.V paneláku ve městě se mi promění v rychle tekoucí proud, který na mně doráží,konfrontuje, žádá...Skica je kreslená energicky,rychle jako by ti čas koukal přes rameno a je velmi výstižná. Přeji dny uvolněné z těch jemný hodinkových okovů :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotografie! I já stále soupeřím s časem a někdy bych ho ráda trochu pozastavila, zvlášť když vidím své dcery tak rychle růst :o)

    OdpovědětVymazat
  4. FOTEČKY SE MI MOC LÍBÍ .
    TAK JAK JE PSÁNO - VŠECHNO MÁ SVŮJ ČAS .
    KRÁSNÉ A PRAVDIVÉ .
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  5. Čau Marionetko,
    ty malovaný hodinky jsou fakt pěkný, jak živý,obdivuju,můžu na nich nechat oči !
    Po přečtení příspěvků mě naskočil včerejší zážitek z TV,kde Dan Nekonečný prohlásil :" ..užíváme si života, dokud jsme živí..."

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu krásně maluješ!Neprodáváš své obrázky?Měla bys,já bych hned měla zájem:-)Michela

    OdpovědětVymazat