Jen tak...











9 komentářů:

  1. Srdicka jsou kouzelna a hezka dekorace pekne dokresluje cely interier. Hezky den preje Monika.

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle že je jen tak? A co bude, až to bude na ostro? Dokonalé!:-) Jemná dekorace krásně ladí s okolím, moc se mi líbí sedačka a barvy v interiéru, stejně je to v novém po nastěhování nejhezčí. Pro někoho nezabydlené, pro mě ještě nezahlcené, elegantní a vkusné:-). Tiše závidím...
    Krásné podzimní dny Marionetko

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám,že už se Vám to krásně rýsuje....to bude parádní bydleníčko,už se těším na další fotečky.Pěkné zařizování.Věra.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc příjemné "jen tak". Domov jako ze škatulky, krása!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  5. Máte to moc hezké, tyto tlumené barvičky mám taky ráda. Hezký den, Iveta

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná srdíčka i vše ostatní je moc hezky laděno do přírodních barviček, paráda, krásné dny.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  7. Jednoduché a krásné.
    Zdravím.
    Radka

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Marionetko,
    zatím to co nám ukazuješ tak se krásně rýsuje jsem zvědavá na ten okamžik až napíšeš že je to už ono:)
    Moc se mi líbí tvá mísa.
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  9. Marionnetko, jemné dekorace k tobě patří, jsou úžasnéé. Bydleníčko se nádherně rýsuje, těším se na další fotky. Ajka

    OdpovědětVymazat