Zahradní...














18 komentářů:

  1. Marionnetko, nádhera ..... kvete ti to úžasně !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím Marionetko,čím to je,že podzim ještě nikdy neudělal chybu v barevné kompozici?Krásně sladěný v vintage stylu....Máš to doma moc krásné! Dája

    OdpovědětVymazat
  3. Dáji, také děkuji! Příjemné dny!

    OdpovědětVymazat
  4. Marionnetko, máš to moc krásné! Vůbec nevím, že máte tak parádního psa, nikdy jsem si hlídače nevšimla. Nejvíc mě ale dostala bábovka s netřesky :-). Přeji klidné a pohodové dny, HanaL.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. HanaLko, hlídači jsou dokonce dva, jen Betynka se nerada fotí :). I já přeji pěkné podzimní dny!

      Vymazat
  5. Marionetka, krásna záhrada a všetko pekne zladené.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji, jsem ráda, že se líbí! Příjemné dn!

      Vymazat
  6. Dáši, máš to pěkně sestavené!!! A muškáty v tomto počasí máš krásně nakvetlé :-)
    Přeji pohodový, barevný podzim.
    Papa
    Danus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani, muškáty jsou hezčí, než v létě, což já s mými zahradnickými "vlohami" nechápu :oD. Pěkné dny přeji!

      Vymazat
  7. Marionnetka mas krasnu zahradu :) Najviac sa mi paci rozbita babovka... Krasnu jesen Mira...

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Marionetko, máš moc krásnou zahradu, vše Ti pěkně kvete, nádhera. Moc se mi líbí ty netřesky v té staré bábovkové formě.
    Měj se krásně a přeji prima víkend. Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, moc mě těší, že se líbí! I tobě pěkné dny!

    OdpovědětVymazat
  10. Marionnetko dnes jsem navštívila Spomyšl, takže jsem si na Tebe vzpomněla. Rozrostlo se jim to o jednu novou třípatrovou budovu:-) Byla jsem též v zahradnictví a přinesla něco, co nemohu na našich stánkách ani najít http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Ligustrum_jap_Rotundifolium_A.jpg
    Jinak krásně zdobíš, páčko Uška

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Uško!!! Hned bych se tam jela podívat, třeba jen tak na čumendu :) A keřík krásný! Že by ptačí zob? :))) http://www.yuccaland.cz/web/ostatni/ligustrum_japonicum/ligustrum_japonicum.htm
    Moc zdravím!!

    OdpovědětVymazat
  12. Marionetko je to ptačí zob, ale zajímavé listy. Spomyšl má nový obchod, takže je na co se koukat, podívej se až dolů na tu vysokou budovu. Ceny jsou zrovna tak vysoké jako ten dům :-( http://www.antik-spomysl.cz/
    Přeji pěkné dny Uška

    OdpovědětVymazat
  13. Jo, jo, Uši, v ní jsme také byli, ale tam se dá opravdu jen dívat a nebo snít :)

    OdpovědětVymazat