Čím dál víc

se mi líbí macešky.
Kvetou od jara do podzimu, jsou nenáročné a přitom mají tolik rozmanitých barev.
Jen jim není dobře na plném sluníčku a to mi vyhovuje pro zútulnění nevzhledného koutu u příchozích dveří, kde je celý den stín.








Dřevěnou bedýnku zachránil pantáta před vyhozením, pozinkovou nádobu našel v lese.  Sloužila na mazání mladých stromků proti okusu zvěře a krásně ladí se starým zavařovacím hrncem a letitým kbelíčkem.


Girlanda s dřevěnými ptáčky a modrý iris jsou dárky od HanaLky...







... a velikonoční vajíčka mi dala ANDULKA
Osení jsem vysela do bedýnky od mandarinek :)
 

A když to tak sesumíruju, jediné, co jsem koupila, jsou macešky. Ostatní krása si mě našla sama...


Mějte příjemné dny!


34 komentářů:

  1. Tolik krásy pohromadě.....Hezký večer..Ila

    OdpovědětVymazat
  2. Krása !!! U Tebe si vždycky přijdu na své...Máš ohromný vkus a nápady. Smekám. Věrka

    OdpovědětVymazat
  3. Všetko krásne, zladene, neviem čo skôr pochvalit. Tie kvietky sú bozske, iris nadherny. Fotky fantasticke.

    OdpovědětVymazat
  4. Maceškám to u tebe opravdu sluší!! přeji krásné jarní dny ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Hezky sladene, nadoby uzasne, macesky take muzu:-). M.

    OdpovědětVymazat
  6. Marionnetko, krásnou barvu macešek jsi sehnala. Podobné jsem měla předloni na kuchyňském okénku a nemohla jsem se na ně vynadívat. Máš moc krásná zákoutí kolem domu i uvnitř. Je to balzám na duši. Měj se moc hezky. Pa Stáňa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, se tu rdím :) Velmi děkuji za chválu a přeji pěkné dny i Tobě!

      Vymazat
  7. Macešky jsou krásné a vděčné kytičky, ty blankytně modré jsou opravdu nádherné. Moc pěkně jsi to letos všechno vyzdobila (tak jako vždy) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdí, to mám radost!!! Z návštěvy i slov! Měj se pěkně!!!

      Vymazat
  8. Také mám ráda ty nejprostší kytičky - macešky, pomněnky, fialky... Moc hezké to máš. Hodně pohody.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ladi, také můj šálek kávy.. :) Děkuji za pochvalu i návštěvu a přeji pěkné jarní dny!

      Vymazat
  9. Marionnetko, mám to u Tebe moc ráda..pa Vokopka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vokopko, to jsem moc ráda, že to tu máš ráda!!! Měj se pěkně!

      Vymazat
  10. Macešky jsou krásné v jakékoli barvě :-) MOC hezky nadekorované :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrej, a tolik rozmanitosti, viď :) Děkuji a přeji krásné dny!

      Vymazat
  11. V Tvém podání se mi macešky stoprocentně líbí také čím dál víc. Měj se fajn. Slávka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slávi, to mám radost! Taková chvála! I ty měj prima dny!

      Vymazat
  12. Milá Marionnetko, pochvala "před nastoupenou jednotkou"!!! Moc krásné, opravdu. Fotky od tebe vždycky potěší. Vzpomínám, přeji klidné dny, HanaL.

    OdpovědětVymazat
  13. Krásna krása!
    Okrem iného ma zaujala tvoja záclonka. Veľmi pekná! Nemohla by si mi prosím poslať vzor? Alebo aspoň fotku roztiahnutého srdiečka, ak by ti nevadilo, že by som si skúsila podobnú uháčkovať. Vďaka! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Marionetko, macešky mě zaujaly už před pár lety, jsou nejvděčnější kytky jarní a podzimní, hlavně na chaloupce, kde nejsme pořád. Mám je též ve starých nádobách. Máš to pěkně nazdobené, tyto nádoby tomu dají úplně jiný lesk Maryša :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se k nim také stále vracím, jsou vděčné.. Děkuji za pochvalu! Příjemné jarní dny!

      Vymazat
  15. Marionetko, ty modré macešky vypadají nádherně. Máš moc hezky jarně nazdobeno. Taky se mi líbí ta srdíčková záclonka.
    Měj se krásně a přeji prima víkend. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji! Záclonky mám po mamince. I Tobě prima dny!

      Vymazat
  16. Macešky jsou nádherné, krásná barva! Také je mám ráda. Renata

    OdpovědětVymazat