Dárek..


V neděli mi přišlo pozvání na oslavu krásného životního jubilea mojí tety.
Co vymyslet, aby dárek byl osobní a potěšil..

Vzpomněla jsem si, že před několika lety jsme dělali s pantátou bedýnky na kytky a měly úspěch (TADY ).

Pantáta vyrobil,


já doplnila nápisy, které mají osobní význam,



natřela jsem Iclou, na kterou nedám dopustit,


a doplnila muškáty.



Dneska jsem předala a já věřím, že radost byla..


Krásné jarní dny!


12 komentářů:

  1. Moc krásný dárek, určitě radost udělal :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné! Opravdu tleskám!
    Marionnetko, prozradiš techniku nápisů?
    Měj se krásně, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, děkujeme! Kdysi jsem o technice psala tady: http://marionneta1.blogspot.cz/2014/04/velikonocni.html

      Vymazat
  3. To je nádherný dárek. Krásnou neděli

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně udělaný i originální dárek! Pěkné dny! Alena

    OdpovědětVymazat
  5. Marionetko, krásný dárek jsi vymyslela i vyrobila. Ten by se líbil i mně. Bedýnka je opravdu povedená a věřím, že se tetě líbila.
    Hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, děkujeme! Líbila se nejen tetě.. ;) Měj se moc hezky!

      Vymazat
  6. Takový dárek je určitě něco, co by se mému manželovi moc líbilo :) Mám v plánu mu pořídit i novou peněženku , takže přemýšlím, že bych mu vyrobila takovouhle bedničku, do té bych dala peněženku a ještě nějaké dobroty. Děkuji moc za inspiraci a přeji krásný den.

    OdpovědětVymazat
  7. Já letos daruji dron. Koukala jsem tady a dost se mi tam líbí jeden tip. Manžel o něm sní už nějakou dobu, tak snad bude mít patřičnou radost. :)

    OdpovědětVymazat