Zahrada

v květnu.. 






























Krásné dny!


16 komentářů:

  1. Máš krásnou zahradu, Marionetko...úžasná atmosféra :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, zahrada je sice velká, ale fotogenické jsou jen tyto dva pidikoutky s levandulema a muškáty;.. P.S. Včely samotářky jsme si začali díky tobě taky hýčkat ;).Pěkné dny!

      Vymazat
  2. Krásné...! Pěkné dny! Aneta

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní zahrada,ta dortová forma mě nadchla...Ila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilon, forma je vděčná.. Mám ji venku třetím rokem, žádnou péči nevyžaduje a líbí se mi čím dál víc ;) Měj se fajn!

      Vymazat
  4. Krásná zahrádka....já už se taky tak těším....Je to radost...viď?:-) Pěkné dny S:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, to je taková fakt miniatura v naší velký zatravněný. Sem tam plevel vyškubnu a to je všechno. Moje gusto :)) Ale na tu tvojí se fakt těším i já a moc ti tu radost, těšení a očekávání přeju!

      Vymazat
  5. Také ráda sázím do všeho, kam to jde :-D. Moc hezké nádoby s krásnou patinou!!
    Hezké dny přeji. ZaZa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ZaZo, já si kytky ani v jiných neumím přestavit ;). Prima dny!

      Vymazat
  6. No to je krása !!! V jednoduchosti je krása. Přeji krásné jarní dny. Věrka

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná a originální zahradní zákoutí ...
    Hezké květnové dny !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, děkujuuu! Jsou to fakt pidikoutky ;) Také krásné dny!

      Vymazat
  8. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:)

    OdpovědětVymazat