Hrnčířské trhy v Berouně..


Byli jsme už po čtvrté. Když vidím fotky na jiných blozích a fotogaleriích, říkám si, jak to, že jsem toho tolik minula a vůbec neviděla :)
Je pravda, že pokaždé jsme přijeli po ránu a když začínají davy, my už se chystáme k odchodu a spousta krásy mi unikne.






















































A na konci nečekané, ale velmi milé a srdečné setkání se Stáňou (Kouzlo venkova-klik) a Hliněnkou (klik a klik).


Mějte krásné, stále ještě letní dny!


22 komentářů:

  1. A každá máte na blogoch iné fotečky z Berouna a ja tu len slintám u počítača stovky km ďaleko :-( Museli tam byť prenádherné vecičkyyyy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ĺubico, moc děkuji za návštěvu! Podle Tvých nápadů si troufám říct, že by se Ti tam moc líbilo ;). P.S. Krásně tvoříš! Pozdrav do daleka posílám!

      Vymazat
  2. Henrietko, máš pravdu 😊 Já v Berouně byla a přitom některé věci z tvých fotek jsem neviděla. A to jsem to, myslím, prošla vše a poctivě 😀 Ale je tam toho tolik, viď :)
    Měj se krásně, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi, Peti, ba že.. Ale je prima, že máme různé úhly pohledu a přitom se tak báječně doplňujeme ;) Prima dny!

      Vymazat
  3. Krásné!!! Je radost už jen dívat se na Tvoje fotky.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to mě moc těší! Měj se krásně, stále ještě letně!

      Vymazat
  4. Marionetko, děkuji za nádhernou podívanou. hezky jsem se pokochala.
    Milé setkání určitě udělalo radost vám všem, je pěkné se setkat s jinými bloggerkami.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji za chválu a i tobě přeji pohodové dny!

      Vymazat
  5. Ještě jsem na keramických trzích nebyla :-(
    Mám to na obě strany z ruky a vždy mi do toho přijde jiná akce :-o
    Tak snad jednou !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilon, však ono se někdy zadaří, neboj.. A pak nebudeš vědět, kam dřív s očima :)) Měj se fajn!

      Vymazat
  6. Moc hezké fotky! Děkuju za zprostředkování, my jsme se letos nedostali, ale třeba si to na jaře vynahradíme. Pěkné dny! Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, není zač a na jaře si to užijte! Prima dny!

      Vymazat
  7. Díky za parádní nalákání! Snad i mně se jednou poštěstí!Pohodové dny!♥
    evice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evicečko, lákám na pouhé cca 2 hodinky cesty od tebe;) . A pak už nebudeš vnímat čas :))) Měj se moc hezky!

      Vymazat
  8. Trhy jsou úžasné. Tolik krásy na jednom místě!
    Krásné dny, pa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dý, je pořád na co se dívat ;) I já přeji krásné dny!

      Vymazat
  9. Krásné trhy,úžasná keramika.Krásné sluníčkové dny Marťa.

    OdpovědětVymazat
  10. To je krásy na jednom místě.Úžasná podívaná.
    Přeji krásné dny. Iva

    OdpovědětVymazat
  11. Marionnetko, musela to být krásné. Co stánek to skvosty. Krásnou neděli Katka

    OdpovědětVymazat