Letní taška krok za krokem




 Dnes vás trošku zahltím obrázky.  Včerejšek jsem já, absolutní nešvadlenka, věnovala ušití tašky. Profíci by jí měli určitě za chvilku, mě to trvalo od rána do večera :o) (jasně že s přestávkami). 5 minut šití, hodinu přemýšlení, jak dál... Jsem se svým veledílem spokojená a s vámi se podlěím o postup.

Šila jsem podle tohoto střihu. Kdo chce tašku jednoduchou, stačí střih vystřihnout 4x a sešít. 


 
 Zdroj: internet


Proč to ale dělat jednoduše, když to jde i složitě, že? Ale když jsem to zvládla já...
Použila jsem košili a prostěradlo, aby taška byla oboustranná.
    U košile jsem ustřihla límec, rozpárala na zadní a přední díl, ten pak sešila
                                                                                                  
                            
obkreslila střih, vystřihla s přídavky na švy


protože jsem chtěla tašku o něco větší než je na střihu, nastavila jsem kouskem zbytku látky


oba díly jsem k sobě po straně sešila a obkreslila na staré prostěradlo, vystřihla

na líc každého dílu jsem našila kapsu - pozor, musí být našita v těchto místech

využila jsem i kapsičku z košile, přišila entlovacím stehem

přiložila jsem lícem oba díly k sobě


a sešila podle nakresleného obrázku:
1. boční strany + část oblouků k uchu - pozor, nedošívat do konce
2. pak se otočí látky zpátky na líc a sešijí se protilehlé strany k sobě - použila jsem entl
3. sešít spodek tašky - já sešila a obentlovala - je to vidět na dalším obrázku


zapomněla jsem fotit sešití ucha,  ale postupovala jsem podle těchto obrázků (zdroj: http://verypurpleperson.com/2010/04/making-reversible-bag/ )






A je hotovo!!!



Doufám, že jsem trošku pomohla, sama mám radost, když na některém z blogů najdu nejen inspirace, ale i polopatické návody na jejich zhotovení.

Krásné dny!



14 komentářů:

  1. Marioneto, tak to je super. Neříkej, že nejsi švadlenka. Moc krásná taška. Krásný den Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Téda Rijko, moc děkuji za pochvalu - od Tebe si jí opravdu cením! Přeji krásné letní dny na Konci světa :o)

      Vymazat
  2. Marionneto, taška se opravdu povedla! A děkuji za polopatický návod, snad to také zkusím. Pěkné letní dny přeji a ráda přijdu zase. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, vítej a určitě zkus, já to opravdu vůbec neumím a i když alespoň mě to trvá celý den, ta radost z výsledku stojí za to! A určitě se vracej! Pěkné dny i Tobě!

      Vymazat
  3. Marionnetka, ďakujem ti za návod. Ja sa totiž na tašku chystám asi polroka, ale až tvoj príspevok ma nakopol :-)
    Tak hádam to bude čoskoro.... J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, to jsem moc ráda. Určitě sa nezabudni pochlubit a pochválit. Možno aj ja u tebá dajaků krásnů inspiráciu náidem. Budem sa velice ťašit. Moc pozdravujem do Domova pod lesom!!!
      Marionneta :o)))

      Vymazat
  4. Krásná taška, moc se ti povedla a ten návod je super.

    OdpovědětVymazat
  5. Evi děkuji za pochvalu, jsem tu dojatá, že se tak líbí! Přeji krásné letní dny a opět někdy zavítej! M.

    OdpovědětVymazat
  6. Marionnetko, taška je parádní, moc si mi líbí, jak si zkombinovala látky, a navíc recy...super!
    Návod chápu i já, díky!
    Hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to jsem ráda, že se líbí a moc mě těší pochvala od Tebe. Pěkné tvořivé dny přeji!

      Vymazat
  7. Koukám ,že máme stejnou košily .-)))je z ní parádní taška ,pěkně doladěná druhou látkou !!! ....a návod je super!! ...mám podobný a vím ,že je kabelka raz dva hotová.-))dost do ní vejde a dobře se nosí..Krásné léto !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táni, moc děkuji za návštěvu i slova! No, s tou rychlostí je to u Tebe krapet jinak :o))), šiješ opravdu profesionálně a moc krásné věci! Ať se daří i dál! Pěkné dny!

      Vymazat
  8. Marionetko,měla jsem zavařený PC tak posílám můj obdiv až teď.Ty tvé kontra dvojčátka jsou supr!!! Paráda a ležérnost to je moje parketa....Gratuluji u mě máš řád dobré švadlenky!Daja.

    OdpovědětVymazat
  9. Dáji, ahoooj! Ani nevíš, jak ráda tě vidím! Tvoje pochvaly se tak krásně čtou, umíš moc povzbudit! Moc děkuju a i díky Tobě se pouštím do další tašky :o) P.S. Na pytlíčky jsem si ještě netroufla.. Krásné léto Ti přeji!!

    OdpovědětVymazat