Podávám hlášení...

Loni jsem tady psala o česneku. Zbylo z něj už jen pár paliček a mohu říci, že do dneška je opravdu jako čerstvý.  Nový se už suší pod kolnou, než ho dám do džbánu. Protože máme možnost mít česnek s natí, jinak už ho skladovat nebudu.  Celý rok je v kuchyni stále při ruce a navíc vytváří i krásnou dekoraci.
 



A po čase zase kousek z kuchyně...











Mějte příjemné dny!



21 komentářů:

  1. Ahoj Marionetko, česnek je opravdu pěkná dekorace. Moc se mi líbí Tvoje kuchyń! Talíře, které máš na poličce, mám doma také, mám je po babičce.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, talíře jsou po manželově mamince, taky se mi moc líbí:). Pěkné dny!

      Vymazat
  2. Dokonalá kuchyně.Moc zdravím:-)Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, moc děkuji! I když už jí jsou právě v těchto dnech 2 roky, pořád se jí nemůžu nabažit :). I já zdravím!

      Vymazat
  3. Krásná kuchyně, krásně zabydlená a plná "tepla domova". Já mám česnek ve věnci a taky jsem s ním moc spokojená, je z Moravy a kvalitní ;)
    Krásný víkend, Lucka

    OdpovědětVymazat
  4. Lucko, u tebe je také moc hezky a přesně můj šálek kávy! Děkuji za zastavení a milá slova!

    OdpovědětVymazat
  5. Marionnetko,
    nádherná kuchyňka s vůní česneku .... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  6. moc moc zdravím,
    úúúúžasná nejen kuchyňka, ale i hromada krásných pokladů.
    Krásný večer Zuzka morkusovic

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Zuzko, děkuju za návštěvu i chválu! Od Tebe mě moc těší! Pěkné dny přeji!

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherná kuchyně i vše kolem.Moc se mi u Vás líbí.
    Přeji pěkný den.
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  9. Zuzi, moc děkuju za pochvalu! Vy taky krásně bydlíte a parádně šijete! Pěkný den!

    OdpovědětVymazat
  10. Marionnetko jak jinak,Tvá kuchyňka má duši ,mám to moc ráda ,talířky po předcích lahodí na oko i na duši a ostatní věcičky krásně zapadají do stylu .Česnek ochrání před upíry:-) i nemocemi...Dík za pokoukání a těším se na příště!!!Daja

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoooj Dáji! I když se neznáme, stejně mám pocit blízkosti... Jsem ráda za každou tvou návštěvu, o slovech ani nemluvím! Měj krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Marionnetko.Koupit dobrý česnek to je umění.Je skvělé,že máš svůj domací ověřený zdroj....Lena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, ahoj! Za zdroj jsem moc ráda a tvoji návštěvu také! Zdravím!

      Vymazat
  13. Věrko, mmoc děkuji! Měj prima dny!

    OdpovědětVymazat
  14. Marionnetko, před chvílí jsem nechávala komentář u jiného příspěvku, ale tvůj blog jsem objevila až teď a jak si prohlížím Tvé starší příspěvky, úplně na mě dýchá taková nádherná domácí pohoda. Jana

    OdpovědětVymazat