Malované s láskou...

Obrazy, které tu vidíte, maloval můj tatínek. Má jich spoustu, spoustu jiných i daroval. Více jeho obrazů si můžete prohlédnout v mé fotogalerii na picasawebu.

Stejný obraz mám doma


Tenhle obraz namaloval tatínek ještě když jsem byla malinká, abych ho měla nad postýlkou :)
Hrající si koťata


Zámek v Chyších - v městečku Chyše dlouho tatínek bydlel, jako malá jsem tam často jezdila k babičce. I dneska je tam nádherně...




7 komentářů:

  1. Such an inspiring blog you have!
    Wish you a great new year!
    Vale

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne dekorácie, krásne tvorenie, nádherný blog! Rada by som si prezrela aj fotky na picasa - sľubujú viac a ja som zvedavá - ale odkaz zrejme nie je správny (otvorí mi len úvodnú stránku, užívateľa nie:)))
    Veľa krásneho tvorenia v Novom roku!
    iris

    OdpovědětVymazat
  3. Iris děkuji a odkaz jsem už opravila :) Máte vzkaz na Vašem blogu.

    OdpovědětVymazat
  4. Překrásné, máte vkus a smysl pro vytvoření útulného prostředí domova.Mnoho jste zdědila po otci,jeho obraz Chyše mi připomíná moje mládí.Rada si prohlížím oba Vaše blogy.Adelaid

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera,ševcovské nazouváky,krásná úprava.Váš blog vylepší náladu na celý den.Děkuji! Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Moc Vám děkuji za pochvaly! Potěšily!

    OdpovědětVymazat
  7. Marionetko,tatínek má šikovné ručičky,asi jste to zdědila po něm. Janinka

    OdpovědětVymazat